Mijn ervaring met Paul was super hij heeft mij geleerd wat echt veilig auto rijden is. Ik heb super blij met hoe hij het me geleerd heeft.

Top instructeur

Les gehad e achter b van Edwin. Top vent! Echt een aanrader

Super gezellig gehad met fijne rijlessen!

Lessen van Eric waren mega fijn, en in een keer geslaagd ermee! Altijd gezellig gehad in de auto :))

Super rij-instructeur!

Ik heb motor rijles gehad van Hans, dit is de beste motorrij-instructeur die ik me kan voorstellen en ik raad iedereen aan die aarzelt, of graag wilt beginnen met het halen van zijn/haar motorrijbewijs om hier te starten! Ook de rijschool zelf is super gestructureerd en er is veel aandacht voor jou. De les motor (A2) was zelfs gloednieuw!

Super TOP!

Uitstekende rijschool en instructeur! Mijn ervaring met rijschool van Bemmel is uitstekend, de communicatie was perfect alles duidelijk zijn er om je te helpen met het regelen van examens en er word naar je geluisterd, mijn rijinstructeur was Rene en daar heb ik een geweldig traject mee gevolgd. Hij is erg geduldig en duidelijk met zijn informatie. Echt een top rijschool!

Goede begeleiding

Mijn E achter B rijbewijs in 1x gehaald bij deze rijschool. Edwin heeft er alles aan gedaan om het te laten slagen. Bedankt voor je geduld en vertrouwen!

Opfriscursus motor

Na jaren niet te hebben gereden heb ik wat opfrislessen gevolgd bij Hans van Ran. Hans is een hele rustige, betrouwbare en grappige instructeur ("je bent geen grasmaaier") en hij heeft mij weer het vertrouwen gegeven zelfstandig lekker te gaan rijden! Bedankt Hans, we komen elkaar vast nog wel eens tegen.

Top rijschool!!

Heb het altijd enorm naar m’n zin gehad tijdens de lessen met Veronica. Door haar duidelijke en grappige lessen is het me gelukt om in 1 keer te slagen! Thanks!!!

Een hele fijne rijschool

Omdat, alles altijd heel duidelijk was van hoe en wat. Ik heb me altijd op me gemak gevoelt met elke rijles, tussentijdse toets en praktijk examen. Zeker een aanrader om hier te lessen. -Edwin

Fijne rijschool met goede instructeurs, leuke en leerzame lessen gehad voor het behalen van mijn moterrijbewijs. In 1 woord super geregeld

Altijd gezellig, met de nodige plezier.

Ik heb altijd bij Yari mogen lessen. Dit heb ik met grote plezier gedaan. Elke rijles was gezellig en we hadden het over alles en nog wat. Naast de gezelligheid moet je natuurlijk ook uiteindelijk leren rijden. Dit ging in een kalme sfeer. Yari bleef altijd rustig en gaf zowel positieve als negatieve feedback aan het eind van de rijles. Naast het af en toe beetje laat aankomen is er nooit iets geweest wat ik negatief vond. Al met al een leuke tijd gehad.

Fantastische rijschool!

Super ervaring gehad bij de rijschool. Super goede begeleiding en een fijne sfeer in de auto. Bas en Eric enorm bedankt!

Een top rijschool! Ik was in 1x geslaagd, dankzij Monique!

Prima!

Top rijschool

Edwin en hans zijn absolute toppers. In een keer mijn examen gehaald! Shoutout naar Elsa van de klantenservice!!

Eric was top!

Hele fijne rijinstructeur (Eric), dus Eric bedankt.

Goede voorbereiding waardoor het examen een makkie was (achteraf)

Super efficiënt en goed voorbereid met 4 uur les het BE rijbewijs gehaald.

Heel fijn contact gehad

Hebben goed geholpen mij te laten slagen op korte termijn, heel fijn. Bedankt!

Leuke rijschool

Heb 4 uur lang gelesd en in een keer me rijbewijs gehaald en in een keer de theorie top rijschool aanrader

Goede begeleiding in een gezellig jasje

Ik vond de begeleiding van de rijschool erg goed en zeer duidelijk . Ik heb bij Bas, Paul pull en Yari gereden, en van alle drie heb goed leren rijden. Ik wil ze hier graag voor bedanken!

Zeer positief

Zowel de rijschool als de rij-instructeur waren heel erg fijn. Faalangst, ADHD, Dyslexie... Voor Paul maakte dat niks uit. Hij had zo veel geduld en begrip waardoor ik me snel zekerder voelde en ook plezier kreeg in het rijden. Ik had geen betere rijschool en geen betere instructeur kunnen hebben.

Gezellig en geslaagd!

Ik heb een super leuke tijd gehad met Yari. Naast een goeie rijinstructeur die goed uitlegt en geduld heeft, ook een leuke en gezellige tijd gehad. Alles kunnen bespreken en goed advies gekregen over het rijen, maar ook over andere dingen! Super thanks Yari!

top rijschool

ik heb leuk les gehad. ik heb veel geleerd.

Paul, super bedankt voor de leuke en leerzame lessen, je stelde me op m’n gemak en door jou kreeg ik steeds meer vertrouwen!

Goede rijles

De rijlessen waren goed en ik kreeg meer vertrouwen op de weg! Dankjewel!

Rustig zelfverzekerd duidelijk

Nam de tijd en rust om alles goed en duidelijk er in te stampen. Weet zeker dat het door hem komt dat ik in een keer ben geslaagd. Echt een top instructeur Yari.

Jan David Zocherstraat 26

3404 AS Ijsselstein